Observator

Primul hipermarket Auchan din Sibiu se deschide pentru clienți marți, 3 decembrie 2013, la ora 10:00!

Noul magazin Auchan Sibiu a fost remodelat complet și le propune locuitorilor din Sibiu și celor din localitățile învecinate o […]

Noul magazin Auchan Sibiu a fost remodelat complet și le propune locuitorilor din Sibiu și celor din localitățile învecinate o gamă largă de produse alimentare, toate prețurile mici zi de zi și un confort excelent la cumpărare.

 Auchan România inaugurează pe 3 decembrie a.c. la Sibiu al șaselea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate de la METRO GROUP.

Transformarea magazinului Real în Auchan a durat mai puțin de 3 săptămâni  și a constat în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de peste 6.000 de mp, noul hipermarket Auchan Sibiu oferă locuitorilor o gamă de 40.000 produse. Specialist alimentar recunoscut, Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Sibiu a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.

În domeniul nealimentar, Auchan Sibiu a extins substanţial raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbrăcăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, dar și cele destinate întreținerii casei, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților.

În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Sibiu le propune multiple acţiuni comerciale inovante și atractive, târguri și evenimente, degustări, oferte sezoniere, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.

 Frédéric Bellon, Director de Vânzari Auchan România:

Suntem bucuroși să inaugurăm acum, la început de decembrie, primul magazin Auchan din Sibiu. Am venit pentru a rămâne pentru totdeauna aici, pentru a ne servi cât mai bine clienții din Sibiu și din tot județul, creând o legatură puternică între fiecare angajat Auchan şi fiecare client, o legatură bazată pe respect, ascultare şi pasiune. Am remodelat complet magazinul pentru a crea un magazin Auchan de ultimă generație, modern, confortabil, luminos, primitor și cu cele mai mici prețuri, un specialist alimentar de referință prin gama vastă şi prin calitatea produselor proaspete, prin produsele locale și prin târgurile și acțiunile comerciale inovante. “

 Accesul la Auchan Sibiu, situat în Centrul Comercial Shopping City Sibiu, este unul simplu şi rapid, atât pentru locuitorii orașului graţie modalităților de transport în comun, cât și pentru cei veniţi cu maşina, centrul dispunând de o parcare gratuită de 500 de locuri.

 Diferența Auchan, acum și în avantajul sibienilor

Toate preţurile mici în fiecare zi şi multiple soluţii pentru protejarea puterii de cumpărare

Politica de discount generalizat practicată de Auchan, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, va permite fiecărui client să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură.

În plus, peste 2500 de produse marca proprie Auchan, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 450 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată, reprezintă soluţii zilnice puse la dispoziţia clienţilor, pentru protejarea puterii lor de cumpărare.

O gamă largă de produse alimentare şi o ofertă adaptată de produse nealimentare

Auchan Sibiu propune o gamă foarte largă şi adaptată nevoilor clienţilor, cu 40.000 de produse alimentare şi nealimentare, de la pâine şi produse de brutărie, carne, peşte, mezeluri, fructe şi legume, produse lactate, băcănie şi alte produse alimentare şi până la produse pentru îngrijire personală şi frumuseţe, produse pentru curăţenia şi întreţinerea casei şi toate produsele nealimentare, consumabile şi accesorii de utilizare curentă.

Zilnic prospețime și calitate

Hipermarketul Auchan Sibiu are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie. La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de sibieni, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan.

Personalul specializat, echipamentele performante, sistemul de proceduri şi standardele ridicate asigură un nivel foarte înalt de calitate, prospeţime şi securitate alimentară, totul în beneficiul clienţilor.

Cumpărături rapide şi confort la cumpărare într-un magazin modern

Cu alei largi, cu rafturi bine organizate şi cu 36 de case de marcat, Auchan Sibiu va permite clienţilor să facă nu doar economie de bani ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării.

Angajați amabili și profesioniști, pregătiți să ajute clienții

Angajaţii sunt pregătiţi să îşi întâmpine clienţii cu amabilitate şi profesionalism şi cu zâmbetul pe buze.

Cifre cheie Auchan Sibiu:

 6.100 m2 suprafața de vânzare

40.000 de produse alimentare și nealimentare

500 de locuri de parcare

36 de case de marcat

 Despre Grupul Auchan:

Al 10-lea grup de distribuţie din lume, Grupul Auchan este prezent în 13 ţări şi are 287 000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliară (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi e-commerce, cărora li se adaugă alte activităţi şi direcţii de creştere. Viziunea Grupului Auchan este de a îmbunătăţi puterea de cumpărare şi calitatea vieţii unui număr cât mai mare de clienţi, alături de colaboratori responsabili, profesionişti, pasionaţi şi apreciaţi. În 2012, Grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe și a servit 2,2 miliarde clienți.

www.groupe-auchan.com

 

Despre Auchan România:

Pe 7 noiembrie 2006 a fost deschis primul hipermarket Auchan, la București, în cartierul Titan. În următorii ani, alte 10 magazine și-au deschis porțile în cele mai mari orașe din România, propunând clienților un comerț bazat pe discountul generalizat – cu toate prețurile mici, o gamă vastă și pertinentă de produse de calitate ieftine și un confort excelent la cumparare. La data de 12 septembrie, Auchan România a finalizat achiziția a 20 de magazine Real de la METRO GROUP și și-a propus un plan ambițios de transformare a lor în Auchan în mai puțin de 12 luni.

www.auchan.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*