Ancheta

“Lauda de sine nu miroase a bine…”

În 2000 şi 2004 primarul Iohan­nis se lăuda că are cea mai ieftină campanie pentru că nu are nevo­ie de...

În 2000 şi 2004 primarul Iohan­nis se lăuda că are cea mai ieftină campanie pentru că nu are nevo­ie de atâtea afişe. Atunci spunea că oamenii oricum îl vor vota. Dar iată că în 2008, deşi sonda­jele unor partide arată că Iohan­nis este favorit, primarul a atacat electoral oraşul şi judeţul. Sibiul, şi nu numai, a fost invadat de re­clamele sale electorale. Care sunt costurile acestor reclame e greu de aflat. Un lucru e sigur însă, că Primăria a acordat şi în acest an contracte în participaţiune la 5 firme de publicitate care gesti­onează toate aceste panouri. Pe acele spaţii acum a apărut recla­ma FDGR.
La lansare, Iohannis a declarat că îl susţine pe Bottesch, actualul preşedinte al Consiliului Judeţean Sibiu pentru un nou mandat. Apoi a adăugat nonşalant că el oricum ştie că va mai lua un mandat de primar. La câteva zile după lan­sarea campaniei, drept dovadă a aroganţei primarului, acesta a plecat din ţară la o reunune a sa­şilor pentru a-i invita pe aceştia să se întoarcă la Sibiu.
Strada Constituţiei din Sibiu este unul din zecile de locuri cu reclame gigant ale echipei FDGR. Dar coincidenţa, sau semnul di­vin, a făcut ca lângă reclama FDGR să fie o altă reclamă intitulată ast­fel “Lauda de sine nu miroase a bine…” Dacă este aşa sigur pe el oare de ce Iohannis a plătit atâta reclamă?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>